Lufthansa promuje wybory do Parlamentu Europejskiego

26-04-2019

Napis „SayYesToEurope” ozdobił należący do Lufthansy samolot Airbus A320. Lufthansa na miesiąc przed wyborami do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 23 a 26 maja, wysyła wyjątkowy sygnał. Od 24 kwietnia jeden z Airbusów A320 ozdobił slogan „SayYesToEurope” zastępujący liternictwo Lufthansy. Inicjatywa Lufthansy ma na celu promocję głosowania wśród Europejczyków i zwiększenie wyborczej frekwencji.

 

Lufthansa promuje wybory do Parlamentu Europejskiego

 

„W majowych wyborach obywatele Europy wybiorą kierunek, w którym podąży nasza europejska wspólnota. Teraz bardziej niż kiedykolwiek liczy się o zajęcie wyraźnego stanowiska, wzięcie na siebie tej odpowiedzialności i wzmocnienie idei zjednoczonego i wolnego kontynentu. Jesteśmy prawdziwie europejską firmą, nasze korzenie leżą w kilku krajach w jej sercu. Linie lotnicze, takie jak Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Eurowings, Brussels Airlines i Air Dolomiti łączą ze sobą zarówno kraje na naszym kontynencie, jak i stanowią pomost między Europą a resztą świata. Z tych powodów Europa jest szczególnie bliska naszym sercom”, powiedział CEO Lufthansy, Carsten Spohr.

Lufthansa obsługuje codziennie 3,000 połączeń między europejskimi lotniskami, a samoloty tej linii startują i lądują w prawie każdym kraju w Europie. Oprócz nowo zaprojektowanego A320 z rejestracją D-AIZG, również dotychczasowy design wszystkich samolotów Lufthansy zostanie zmieniony: obok niemieckiej flagi umieszczonej w pobliżu tyłu kadłuba jako część kodu rejestracyjnego zostanie dodana flaga Unii Europejskiej. „SayYesToTheWorld” to kampania globalna, „SayYesToEurope” zaś jest naszą inicjatywą mająca na celu zachęcenie Europejczyków do powiedzenia TAK Europie i wzięcia udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego – dodał Spohr.

Samolot ze specjalnym napisem jest częścią szerzej zakrojonego działania wspieranego przez Lufthansę. Od lat ponad połowa uprawnionych do głosowania w Niemczech nie bierze udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Dlatego też Lufthansa i inne firmy, agencje i osoby publiczne połączyły siły, aby zmotywować obywateli do głosowania. Wszyscy, którzy chcieliby osobiście zobaczyć ten wyjątkowy samolot, informacje na temat jego kolejnych destynacji w najbliższych dniach znajdą na Twitterze @LufthansaNews.

Żródło: informacja prasowa.

Powrót do listy aktualności
Rzetelna firma