Tel.: +48 17 23 06 801

Standardy obsługi

TRAVEL POLICY

Why Not TRAVEL skutecznie optymalizuje każdy etap współpracy, łącząc procesy komunikacyjne, zasady raportowania, profesjonalne rozliczenia i monitoring wydatków w spójną Travel Policy.

Dzięki naszej kompleksowej ofercie umożliwiamy naszym Klientom oraz Partnerom Biznesowym:

  • zdefiniowanie zasad i procedur oraz bezproblemową realizację Travel Policy
  • samodzielne dokonywanie rezerwacji w łatwy i szybki sposób

MNIEJSZE KOSZTY – WIĘKSZA ELASTYCZNOŚĆ

Aby gwarantować usługi na najwyższym poziomie aktywnie, uczestniczymy w procesach negocjacji umów trójstronnych z dostawcami usług turystycznych o krajowym i globalnym zasięgu, w tym m.in.:

  • z sieciami hotelowymi
  • największymi liniami lotniczymi
  • najlepszymi wypożyczalniami samochodów
  • towarzystwami ubezpieczeniowymi

PREFERENCJE I POTRZEBY KLIENTÓW

Dbając o najwyższy poziom usług i przede wszystkim wygodę naszych Klientów, w bezpiecznych systemach rezerwacyjnych Why Not TRAVEL tworzymy spersonalizowane profile, w których przechowujemy dane o numerach programów lojalnościowych firm oraz podróżnych. Znajdują się w nich m.in. informacje dotyczące ulubionych posiłków, preferowanych miejsc oraz numerów kontaktowych wykorzystywanych w razie nieprzewidzianych okoliczności.

Na życzenie naszych Klientów dokonujemy zakupu lub rezerwacji dodatkowych usług, a w razie potrzeby na wystawionych fakturach uwzględniamy dodatkowe informacje, takie jak nr MPK kontrahentów czy nr delegacji.

ZAWSZE NAJLEPSZA OBSŁUGA

Why Not TRAVEL zawsze proponuje rozwiązania, które zapewniają maksymalną personalizację kontaktów oraz wygodną komunikację na każdym etapie współpracy. Rozumiemy potrzeby naszych Klientów, dlatego na życzenie delegujemy do obsługi podróży biznesowych lub indywidualnych dedykowanych konsultantów.

JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI

Dynamiczny rozwój Why Not TRAVEL objął także dział Call Center, który dzięki doświadczeniu, wiedzy oraz zaangażowaniu specjalistów, gwarantuje naszym Klientom pomoc i wsparcie przez 24h na dobę - 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku.

WSPARCIE PROCESU REKLAMACJI

Reprezentując interesy naszych Klientów dbamy, aby wszystkie etapy reklamacji przebiegały zgodnie z ustalonymi procedurami, a wszystkie informacje błyskawicznie trafiały do właściwych firm zewnętrznych, odpowiednich działów oraz kompetentnych osób.

Zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

   +48 576 652 222