Corporate Booking Tools
NOWOCZESNE NARZĘDZIA REZERWACYJNE DLA FIRM
Corporate Booking Tools to nowoczesne narzędzia, umożliwiające samodzielną rezerwację podróży służbowych, które gwarantują firmom i instytucjom lepszą organizację pracy, realne oszczędności oraz pełną kontrolę nad wydatkami.
Mobilne wersje Corporate Booking Tools zapewniają Użytkownikom wygodę i możliwość korzystania z aplikacji niemal wszędzie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom oraz rynkowym trendom, Why Not TRAVEL oferuje swoim Klientom dostęp do najlepszych narzędzi na rynku, takich jak: Why Not BOOK, GetThere, Trip Case.
FUNKCJE I MOŻLIWOŚCI CBT
HOTEL | LOT | BILETY KOLEJOWE | WYNAJEM SAMOCHODÓW
Aplikacje Corporate Booking Tools zapewniają m.in.:
- dostęp do globalnej oferty hoteli, lotów, biletów kolejowych oraz wynajmu samochodów
- szybkie sprawdzanie cen oraz weryfikację dostępności usług
- proste dokonywanie rezerwacji
- oszczędność czasu
- redukcję i dyscyplinę ponoszonych kosztów
- skuteczny monitoring wydatków
- możliwość optymalizacji firmowej Travel Policy
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami systemów.
WHY NOT BOOK
Aplikacja Why Not BOOK to narzędzie all-in-one pozwalające na planowanie, zarządzanie oraz rezerwowanie podróży służbowych. Platforma oferuje bogatą ofertę przelotów, hoteli oraz przejazdów kolejowych wraz z zaawansowanymi funkcjami zarządzania i 24/7 wsparciem podróży, umożliwiając firmom dowolnej wielkości bezproblemowe zarządzanie całym procesem podróży służbowej w jednym miejscu. Więcej o tym narzędziu przeczytasz tutaj.
GET THERE
Aplikacja GetThere to narzędzie dedykowane branży turystycznej firmy Sabre, z której usług skorzystało już ponad miliard osób na całym świecie. Zaproponowane rozwiązania maksymalnie ułatwiają planowanie podróży służbowych oraz samodzielne dokonywanie rezerwacji przez pracowników, jak i pełną kontrolę ich działań w ramach przyjętej strategii dystrybucji kosztów oraz wyboru usługodawców.
Innowacyjna technologia GetThere w prosty i funkcjonalny sposób łączy 350000 biur podróży oraz miliony pracowników firm z setkami linii lotniczych, tysiącami hoteli oraz wieloma globalnymi dostawcami usług związanymi z organizacją podróży służbowych.
TRIP CASE
TripCase jest aplikacją mobilną do zarządzania rezerwacjami dzięki, której użytkownicy mogą podróżować szybciej, a przy okazji mieć dużo więcej informacji na temat swojej podróży, co pozwala im śledzić na przykład czasy lotów, adresy hoteli, terminy spotkań z Klientami, możliwości transportu z lotniska itp.
Jest to narzędzie, które doskonale sprawdzi się podczas wyjazdów służbowych. Aplikacja ta w jednym miejscu skupia informacje o podróży, aby w łatwy sposób zarządzać jej wszystkimi szczegółami oraz śledzić zmiany w rozkładach lotów, o których pasażerowie powiadamiani są bezpośrednio na smartfonie, urządzeniu przenośnym jak i za pomocą dedykowanej strony internetowej.
Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu - wyczerpująco odpowiemy na każde pytanie.