Organizacja podróży służbowych
OPTYMALNE ROZWIĄZANIA W STANDARDZIE
Już ponad 10 lat perfekcyjnie organizujemy podróże służbowe i wyjazdy firmowe, gwarantując naszym Klientom pakiet konkretnych korzyści biznesowych w wymiarze finansowym i organizacyjnym oraz pewność najwyższych standardów obsługi.
Jako zespół doświadczonych ekspertów elastycznie dostosowujemy naszą ofertę do realnych potrzeb i indywidualnych preferencji, dzięki czemu udało nam się zdobyć silną pozycję na rynku oraz przede wszystkim zaufanie Partnerów, które pozostaje dla nas najwyższą wartością.
Potwierdzeniem naszych kompetencji i zaangażowania jest silna pozycja wśród liderów elitarnego zrzeszenia agentów IATA oraz akredytacja w Rejestrze Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
USŁUGI ALL INCLUSIVE
Specjalnością Why Not TRAVEL jest w pełni kompleksowa obsługa podróży służbowych oraz organizacja wyjazdów firmowych, dlatego bogaty pakiet usług uzupełniamy o fachowe doradztwo oraz wsparcie na każdym etapie współpracy.
W ramach naszej oferty przejmujemy wszystkie obowiązki na poziomie organizacyjnym – od etapu planowania, przez rezerwacje hotelowe, zakup biletów, wynajem samochodów, aż po controlling oraz raportowanie.
Skutecznie i szybko reagujemy na rynkowe trendy oraz staramy się je kreować, inwestując w nowe rozwiązania technologiczne, dzięki którym systematycznie modernizujemy własną strategię organizacji podróży służbowych i obsługi wyjazdów firmowych.
Zawsze wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dlatego udostępniamy zestaw narzędzi Online, które pozwalają wprowadzać nowoczesną politykę podróży w ich firmach.
Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się ze szczegółami naszej kompleksowej oferty.