Kiedy tak naprawdę możesz powiedzieć, że widziałeś świat?

15-03-2018

Nową globalną kampanią #SayYesToTheWorld, Lufthansa otwiera się na zmiany i kolejne wyzwania.

“Powiedz światu tak”, odkryj go i eksploruj z otwartym umysłem – to myśl przewodnia nowej globalnej kampanii reklamowej Lufthansy, która właśnie wystartowała. Jednym z jej elementów jest loteria konkursowa #SayYesToTheWorld, w której zarejestrowani uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Wystarczy odwiedzić stronę https://yestotheworld.com/pl/pl i wybrać miejsce na wirtualnym globie, które chciałoby się odkryć.
Konkurs potrwa do 15 kwietnia 2018 r, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni w maju.
 

W ramach kampanii #SayYesToTheWorld Lufthansa prezentuje również film: w publicznych przestrzeniach Monachium, Szanghaju i Nowego Jorku zainstalowano fotele samolotowe, na których zasiadają przechodnie. Zadano im pytanie -  “Dlaczego kochasz świat?”
Nie padają same twierdzenia, ale stawiane są raczej otwarte pytania, na które można udzielić odpowiedzi w oparciu o osobiste i niepowtarzalne doświadczenia.

Cały film prezentowany jest tutaj

#SayYetToWorld

 

Powrót do listy aktualności
Rzetelna firma