Z Jasionki polecimy bezpośrednio do Mediolanu!

11-10-2023

Dzisiaj mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w briefingu prasowym na którym został zaprezentowany nowy kierunek z naszego rzeszowskiego lotniska do miasta mody Mediolanu. Bardzo cieszymy się, że Port Lotniczy Jasionka tak prężnie się rozwija i dzięki temu mamy możliwość latania do coraz większej ilości miejsc na świecie.

Już za niecały miesiąc, a dokładnie 4 listopada PLL LOT uruchomią bezpośrednie połączenie między Rzeszowem a Mediolanem. Embraery narodowego przewoźnika będą latać na tej trasie w soboty.

Z Jasionki polecimy bezpośrednio do Mediolanu!
Mediolan to drugi włoski kierunek w ofercie naszego lotniska, bardzo pożądany, więc jestem przekonany, że samoloty LOT-u wypełnią się podróżnymi. To świetna oferta dla turystów, którzy zechcą odwiedzić stolicę światowej mody oraz liczne zabytki, na czele z katedrą Duomo, kościołem świętej Marii czy Zamkiem Sforzów. To także oczekiwana destynacja dla biznesu, współpracującego z firmami z Lombardii oraz dla kibiców piłki nożnej, bo AC Milan i Inter mają w Polsce rzesze wiernych fanów” – mówi Adam Hamryszczak, prezes portu lotniczego Rzeszów-Jasionka.

Pierwszy samolot LOT-u wystartuje z Rzeszowa do Mediolanu już 4 listopada:

• start z Jasionki przewidziany o godzi. 16:50 a lądowanie o 19:05
  • w stronę powrotną samolot z Mediolanu wystartuje również w sobotę o godz.19:45 i wyląduje o 21:45 w Jasionce
  • bilety rozpoczynają się od 349 zł

W sezonie zimowym PLL LOT zwiększą także liczbę lotów do Warszawy, dokładając rotacje w piątki i niedziele.

Bilety lotnicze do nabycia za naszym pośrednictwem.