Specjalista ds. Obsługi Klienta
Poszukujemy osób chętnych odbyć praktykę.
Obowiązki na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta:
- Odbieranie telefonów i obsługa Klientów
- Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników firmy
- Analiza sporządzanych rezerwacji hotelowych w systemie rezerwacyjnym
- Nawiązywanie kontaktów z hotelami na całym świecie
- Porządkowanie dokumentacji rezerwacyjno-rozliczeniowej z hotelami
Oferujemy:
- Szkolenie z obsługi programów rezerwacyjnych i fakturującego
- Udział w rozwoju firmy
- Możliwość pracy z klientami zagranicznymi
- Przyjazną i swobodną atmosferę w pracy
- Pracę z najnowszymi technologiami w grupie doświadczonych profesjonalistów
Wymagania:
- komunikatywność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2; pozwalająca na swobodną korespondencję mailową w języku angielskim)
- znajomość pakietu Office i obsługi urządzeń biurowych
- elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu
CV prosimy wysyłać na adres: kariera@whynottravel.pl z dopiskiem „Staż/praktyka”.
Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.