Why Not TRAVEL

PERFEKCJA W STANDARDZIE

 

Firma Why Not TRAVEL powstała w 2004 roku, wyznaczając nowe standardy usług w zakresie turystyki biznesowej i indywidualnej oraz kompleksowej organizacji podróży służbowych.

Synergia innowacyjnych rozwiązań technologicznych i oferta projektowana indywidualnymi preferencjami Klientów pozwoliła naszej firmie w zaledwie 6 lat znaleźć się wśród liderów elitarnego zrzeszenia agentów IATA.

W 2014 roku Why Not TRAVEL zostało wpisane do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zyskując dzięki akredytacji pakiet nowych uprawnień.


DYNAMICZNY ROZWÓJ

Why Not TRAVEL z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie Klientów zarówno podczas kontaktów z obsługą, jak również w trakcie realizacji podróży, dlatego firmę tworzy profesjonalny i ambitny zespół pracowników z długoletnim doświadczeniem. Wyszkolona kadra pracowników z działu hotelowego oraz rezerwacji biletów lotniczych codziennie czuwa nad bezpieczeństwem i wygodą Klientów podróżujących indywidualnie i biznesowo.

To właśnie dbałość o Klienta oraz profesjonalna obsługa zapewnia nam długoletnie utrzymanie czołowej pozycji na rynku.


NOWA LOKALIZACJA

W związku ze wzrostem potencjału biznesowego marki Why Not TRAVEL w najbliższych okolicach Rzeszowa (w Kielnarowej) otworzyliśmy nowoczesne biuro o łącznej powierzchni ponad 800m2, w którym działa nasze profesjonalne Call Center.

Sieć naszych oddziałów zlokalizowanych w Krakowie, Rzeszowie oraz Krośnie pozwala nam gwarantować najwyższe standardy komunikacji oraz obsługi w wymiarze korporacyjnym oraz indywidualnym.


KOMPLEKSOWY WYMIAR USŁUG

Planując podróże uwzględniamy najmniejsze szczegóły oraz przejmujemy wszystkie obowiązki, aby zapewnić naszym Partnerom komfort oraz pewność usług na absolutnie najwyższym poziomie.

Fundamentem naszej oferty jest zrozumienie indywidualnych potrzeb oraz spersonalizowane relacje biznesowe, które stanowią przyjazną alternatywę dla korporacyjnej formy komunikacji.

W ramach kompleksowej organizacji wyjazdów służbowych i indywidualnych, m.in. pośredniczymy w sprzedaży biletów, dokonujemy rezerwacji hotelowych, pomagamy w uzyskaniu wiz oraz zapewniamy profesjonalne wsparcie na każdym etapie współpracy oraz proponujemy pakiet dodatkowych usług.


NOWOCZESNE NARZĘDZIA

Zawsze staramy się być o krok przed konkurencją, aby kreować nowe trendy, wdrażać autorskie rozwiązania oraz poszerzać portfel naszych usług dopasowując je do realnych potrzeb Klientów.

Właśnie dlatego zapewniamy funkcjonalne rozwiązania IT oraz pełną automatyzację procesów biznesowych, takich jak monitoring statusu usług.


NAGRODY

Naszym niezmiennym priorytetem pozostaje najwyższa jakość usług, dlatego z prawdziwą dumą informujemy, że efekty naszej pracy docenili niezależni eksperci przyznając Why Not TRAVEL wiele prestiżowych nagród, m.in. statuetkę Gazeli Biznesu w edycjach 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

 

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

ZESPÓŁ WHY NOT TRAVEL