Praca: Kierownik Działu Obsługi Klienta
Why Not TRAVEL poszukuje osób do pracy na stanowisko "Kierownik Działu Obsługi Klienta" w Kielnarowej koło Rzeszowa.
Zadania:
- Koordynowanie działań Działu Obsługi Klienta oraz wspieranie zespołu w kłopotliwych kwestiach
- Podejmowanie kluczowych decyzji
- Budowanie relacji z Klientami, udział w spotkaniach biznesowych
- Motywowanie i podnoszenie kompetencji pracowników
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów
- Przygotowywanie raportów
Oczekujemy:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Preferowane wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu czynności administracyjno-biurowych oddziału
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Samodzielność, umiejętność znajdowania rozwiązań
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i pracy zespołu
Oferujemy:
- Pracę w przyjaznym środowisku zawodowym zapewniającym otwartość i wsparcie współpracowników
- Możliwość ciągłego doskonalenia zawodowego
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji
- Umowę o pracę
CV prosimy wysyłać na adres: kariera@whynottravel.pl z dopiskiem „Kierownik Działu Obsługi Klienta”.
Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.