Mistrzowska organizacja podróży, czyli jak pracować mądrze a nie ciężko

15-03-2018

W stylowych wnętrzach Pałacu Sobańskich w Warszawie w dniu 2 marca zorganizowaliśmy warsztaty „Mistrzowska organizacja podróży, czyli jak pracować mądrze a nie ciężko”.

Pomysł wydarzenia zrodził się podczas tworzenia naszej nowej marki, tj. Why Not PRIVATEJET. Działamy z wielką energią i pasją, dlatego usługa wynajmu prywatnych samolotów została przemyślana w najdrobniejszych szczegółach. Świadczymy ją dla Klientów, którzy ponad wszystko cenią sobie bezpieczeństwo, dyskrecję, prestiż i wygodę.


W naszych działaniach postanowiliśmy pójść krok naprzód i nie zamknąć się w sztywnych ramach prezentacji nowego produktu, dlatego też zorganizowaliśmy warsztaty „Mistrzowska organizacja podróży, czyli jak pracować mądrze a nie ciężko”, będące nie tylko promocją naszej nowej marki, ale również ukłonem w stronę Klientów, którzy obdarzyli nas zaufaniem.

Promując Warsztaty skierowane do kobiet, postanowiliśmy poinformować o nich między innymi na łamach magazynu „Zwierciadło”.  Wysłaliśmy również zaproszenia do Pań zainteresowanych tematyką wydarzenia. Lista uczestniczek zapełniła się błyskawicznie.


Zwierciadło
Promocja wydarzenia w marcowym magazynie Zwierciadło


Niewątpliwym wabikiem okazało się znane nazwisko w świecie trenerów rozwoju osobistego, Pani Monika Dębicka – wybitna coach, z której wiedzy korzystały takie firmy jak choćby Microsoft, Siemens, Avon, Johnson & Johnson, Citibank czy Ikea. To właśnie panel prowadzony przez Panią Debicką rozpoczął nasze marcowe spotkanie w Pałacu Sobańskich. W trakcie jego trwania Uczestniczki dowiedziały się jak pracować nad zachowaniem harmonii pomiędzy życiem zawodowym i  prywatnym. 

Kolejnym punktem wydarzenia była prezentacja marki Why Not PRIVATEJET, której dokonała Pani Marlena Wróbel, Business Development Manager, Aviation Broker. Wisienką na trocie był serwis pokładowy w wykonaniu Doroty Skubisz oraz relacja przeplatana anegdotami, którą stewardesa umiliła czas naszego spotkania. 

Bogaty program Warsztatów obejmował również prezentację linii lotniczej Qatar Airways i najciekawszych produktów dla Klienta Premium, jakie oferuje przewoźnik oraz panel dyskusyjny „Trip Case Studies”, w czasie którego zostały omówione sytuacje ad hoc, jakie mogą się wydarzyć podczas organizacji wyjazdu służbowego czy problemy logistyczne przeanalizowane na przykładzie rzeczywistych zdarzeń.

Paniom, które wzięły udział w Warsztatach, wręczyliśmy upominki oraz Certyfikaty Uczestnictwa.

Z tego miejsca chcieliśmy podziękować wszystkim, którzy przyjęli nasze zaproszenie, współtworząc w ten sposób prestiżowe wydarzenie. 

Do zobaczenia podczas kolejnych warsztatów.

 

Szczegóły dotyczące usługi wynajmu prywatnych samolotów znajdują się na stronie whynotprivatejet.pl oraz profilu LinkedIn.
Odpowiedzi na wszystkie pytania udziela również Pani Marlena Wróbel:

Tel. +48 577 122 225
e-mail: charter@whynotprivatejet.pl



Zapraszamy na fotorelację z wydarzenia.

Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET
Warsztaty Why Not PRIVATEJET



 

Powrót do listy aktualności