Tel.: +48 17 23 06 801

Profile Klientów

PERSONALIZACJA USŁUG

 

Fundamentem strategii Why Not TRAVEL jest indywidualny wymiar oferty dedykowanej naszym Klientom. Dzięki nowoczesnym procedurom oraz zaawansowanym aplikacjom gwarantujemy personalizację usług, aby zawsze spełniać wszystkie oczekiwania w zakresie podróży służbowych i prywatnych.

Systematyczne aktualizowanie profili – zgodnie z przyzwyczajeniami i preferencjami naszych Klientów - pozwala nam dbać o najdrobniejsze szczegóły, spełniać życzenia zanim zostaną wypowiedziane. Dlatego właśnie każda podróż z Why Not TRAVEL gwarantuje pełen komfort.


PREFERENCJE I POTRZEBY KLIENTÓW

  • Dbając o najwyższy poziom usług i przede wszystkim wygodę naszych Klientów, w bezpiecznych systemach rezerwacyjnych Why Not TRAVEL tworzymy spersonalizowane profile, w których przechowujemy dane o numerach programów lojalnościowych firm oraz podróżnych. Znajdują się w nich m.in. informacje dotyczące ulubionych posiłków, preferowanych miejsc oraz numerów kontaktowych wykorzystywanych w razie nieprzewidzianych okoliczności.

  • Podczas dokonywania rezerwacji dane są automatycznie przekazywane, na przykład do systemu linii lotniczych, dzięki czemu przewoźnik otrzymuje komplet konkretnych wytycznych.

  • Na życzenie naszych Klientów dokonujemy zakupu lub rezerwacji dodatkowych usług, a w razie potrzeby na wystawionych fakturach uwzględniamy dodatkowe informacje, takie jak nr MPK kontrahentów czy nr delegacji.


DEDYKOWANI OPIEKUNOWIE VIP’ÓW

Wszystkie obowiązki w zakresie obsługi klientów VIP przejmują dedykowani opiekunowie Why Not TRAVEL, którzy spełniają dodatkowe życzenia oraz osobiście dbają o każdy szczegół realizacji wytycznych zawartych w rozbudowanym profilu osobowym.


PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

Numery indywidualnych oraz korporacyjnych programów lojalnościowych, takich jak Miles & More, uprawniające do dodatkowych usług czy zakupu bezpłatnych biletów, są także uwzględniane w profilach Klientów, a tym samym automatycznie wprowadzane do dokonywanych rezerwacji.


BEZPIECZEŃSTWO WRAŻLIWYCH DANYCH

Aby zapewnić naszym Klientom nowoczesną ochronę danych osobowych oraz pełne bezpieczeństwo powierzonych nam informacji, korzystamy z zaawansowanych rozwiązań technologicznych i kierujemy się najwyższymi zasadami odpowiedzialności biznesowej.


POZOSTAJEMY DO DYSPOZYCJI 24/7

Why Not TRAVEL umożliwia korzystanie z bezpłatnego serwisu alarmowego, czynnego 24 h na dobę, dzięki czemu wszyscy nasi Klienci mogą zgłaszać dodatkowe informacje o każdej porze.


APLIKACJA TRIPCASE

Wszystkim naszym Klientom udostępniamy nowoczesną aplikację na smartfony, dzięki której na bieżąco otrzymują oni spersonalizowane informacje o ewentualnych zmianach w programie podróży.

Dzięki aplikacji Tripcase Klienci mogą ponadto samodzielnie planować i zarządzać swoją podróżą, na przykład wybierając konkretny hotel.

 

Serdecznie zapraszamy do kontaktu i współpracy – wyczerpująco odpowiemy na każde pytanie i możliwie szybko przygotujemy ofertę w oparciu o wszystkie indywidualne sugestie.

 

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

ZESPÓŁ WHY NOT TRAVEL

Rzetelna firma