Zawsze w kontakcie dzięki ofercie SWISS Connect
Czy chciałbyś wysłać ważną wiadomość na pokładzie? A może wymienić kilka słów z wspólnikami przed lądowaniem? Nie ma problemu! Dzięki nowej i darmowej usłudze od linii lotniczej SWISS możesz pozostać w kontakcie poprzez użycie popularnych aplikacji do komunikacji tekstowej, tj. WhatsApp, Facebook Messenger czy Telegram, podczas długodystansowych lotów - we wszystkich klasach podróży.
Aby skorzystać z nowej oferty SWISS Connect, podróżujący muszą jedynie połączyć się z internetem na pokładzie i wybrać darmowy pakiet wiadomości na swoim smartfonie, tablecie lub laptopie. Gotowe!
Korzystanie z Internetu, używanie programu pocztowego czy platform społecznościowych jest również możliwe i można je zakupić za 25 CHF na cztery godziny ("Wi-Fi 4 Hours") lub 35 CHF na cały lot ("Wi-Fi Premium"). Dla pasażerów klasy pierwszej oraz członków HON Circle, nieograniczony dostęp jest bezpłatny przez cały lot.
Zarówno darmowy dostęp, jak i dodatkowe pakiety "Wi-Fi 4 Hours" i "Wi-Fi Premium" oferują nieograniczoną ilość danych, dzięki czemu nawet treści o dużej ilości danych można konsumować bez żadnych problemów.
Wszyscy pasażerowie mogą czytać cyfrowy magazyn SWISS na swoich urządzeniach w dowolnym czasie - nawet bez aktywowanego dostępu do Internetu. Ponadto podróżujący mogą zarejestrować się do usług "Travel ID" i "Miles & More", co umożliwi im jeszcze łatwiejszy i bardziej bezpośredni dostęp do Internetu w przyszłości i pozwoli korzystać z wielu korzyści podczas podróży.
Oprócz SWISS, inne linie lotnicze w grupie Lufthansa także oferują atrakcyjne usługi internetowe, które utrzymują podróżnych w łączności nad chmurami.
Więcej informacji w Biurze Obsługi Klienta
tel. 17 230 68 30, 724 010 003
e-mail: rezerwacje@whynottravel.pl