Oferta Pracy: Specjalista ds. Obsługi Podróży Służbowych
Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych w Polsce i na całym świecie. Poszukujemy osób do pracy na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Podróży Służbowych, które będą odpowiedzialne za obsługę Klientów firmy z zakresu szeroko pojętej sprzedaży biletów lotniczych w systemach GDS.
Miejsce pracy: Rzeszów/Kielnarowa, Warszawa, Kraków.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy z Klientem,
- znajomość geografii świata, zwłaszcza pod kątem podróży lotniczych,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dodatkowym atutem będzie znajomość innego języka obcego,
- dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe, Internet),
- dyspozycyjność i komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Obowiązki:
- profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna),
- wyszukiwanie, weryfikowanie i przygotowywanie ofert biletów lotniczych,
- zakładanie rezerwacji lotniczych,
- kontakt z liniami lotniczymi w sprawach związanych z rezerwacjami.
Oferujemy:
- stałe, atrakcyjne wynagrodzenie,
- dofinansowanie do Karty Multi-Sport lub ubezpieczenia,
- stabilne, dwuzmianowe godziny pracy od pon. do pt. w godz.: 8:00 – 16:00 oraz 10:00-18:00, weekendy wolne,
- możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej po okresie wdrożenia,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- indywidualne podejście do pracownika,
- udział w szkoleniach,
- możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie,
- przyjazną atmosferę pracy,
- parking.
Proste etapy rekrutacji i przejrzyste zasady współpracy:
przesłanie CV - rozmowa kwalifikacyjna – podpisanie umowy – pełne szkolenie – długofalowa współpraca.
CV wyślij na adres: kariera@whynottravel.pl z dopiskiem „Specjalista ds. Obsługi Podróży Służbowych”.
Zachęcamy do składania CV.