Specjalista ds. Obsługi Klientów - praktyka

16-10-2017

Obowiązki na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta:

  • Odbieranie telefonów i obsługa Klientów
  • Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników firmy
  • Analiza sporządzanych rezerwacji hotelowych w systemie rezerwacyjnym
  • Nawiązywanie kontaktów z hotelami na całym świecie
  • Porządkowanie dokumentacji rezerwacyjno-rozliczeniowej z hotelami

Oferujemy:

  • Szkolenie z  obsługi programów rezerwacyjnych i fakturującego
  • Udział w rozwoju firmy
  • Możliwość pracy z klientami zagranicznymi
  • Przyjazną i swobodną atmosferę w pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w grupie doświadczonych profesjonalistów

Wymagania:

  • komunikatywność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2; pozwalająca na swobodną korespondencję mailową w języku angielskim)
  • znajomość pakietu Office i obsługi urządzeń biurowych
  • elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu


CV prosimy wysyłać na adres: kariera@whynottravel.pl z dopiskiem „Staż/praktyka”.

Na dole CV prosimy zamieścić następujące informacje:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez WhyNotTravel Sp. z o.o. sp.k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k, Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn.

Powrót do listy aktualności
Rzetelna firma