Oferta Pracy: Specjalista ds. Obsługi Podróży Służbowych

17-05-2023

Why Not TRAVEL jest firmą z ugruntowaną pozycją i jednym z liderów w zakresie kompleksowej obsługi wyjazdów biznesowych w Polsce i na całym świecie. Poszukujemy osób do pracy na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Podróży Służbowych, które będą odpowiedzialne za obsługę Klientów firmy z zakresu szeroko pojętej sprzedaży biletów lotniczych w systemach GDS.

Miejsce pracy: Rzeszów/Kielnarowa, Warszawa, Kraków.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy z Klientem,
  • znajomość geografii świata, zwłaszcza pod kątem podróży lotniczych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość innego języka obcego,
  • dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe, Internet),
  • dyspozycyjność i komunikatywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Obowiązki:

  • profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna),
  • wyszukiwanie, weryfikowanie i przygotowywanie ofert biletów lotniczych,
  • zakładanie rezerwacji lotniczych,
  • kontakt z liniami lotniczymi w sprawach związanych z rezerwacjami.

Oferujemy:

  • stałe, atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do Karty Multi-Sport lub ubezpieczenia,
  • stabilne, dwuzmianowe godziny pracy od pon. do pt. w godz.: 8:00 – 16:00 oraz 10:00-18:00, weekendy wolne,
  • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej po okresie wdrożenia,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • indywidualne podejście do pracownika,
  • udział w szkoleniach,
  • możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • parking.

Proste etapy rekrutacji i przejrzyste zasady współpracy:
przesłanie CV -  rozmowa kwalifikacyjna – podpisanie umowy – pełne szkolenie – długofalowa współpraca.

CV wyślij na adres: kariera@whynottravel.pl z dopiskiem „Specjalista ds. Obsługi Podróży Służbowych”.

Zachęcamy do składania CV.

Powrót do listy aktualności
Rzetelna firma