Profile Klientów

PERSONALIZACJA USŁUG

 

Fundamentem strategii Why Not TRAVEL jest indywidualny wymiar oferty dedykowanej naszym Klientom. Dzięki nowoczesnym procedurom oraz zaawansowanym aplikacjom gwarantujemy personalizację usług, aby zawsze spełniać wszystkie oczekiwania w zakresie podróży służbowych i prywatnych.

Systematyczne aktualizowanie profili – zgodnie z przyzwyczajeniami i preferencjami naszych Klientów - pozwala nam dbać o najdrobniejsze szczegóły, spełniać życzenia zanim zostaną wypowiedziane, dlatego każda podróż z Why Not TRAVEL gwarantuje pełen komfort.


PREFERENCJE I POTRZEBY KLIENTÓW

  • Dbając o najwyższy poziom usług i przede wszystkim wygodę naszych Klientów, w bezpiecznych systemach rezerwacyjnych Why Not TRAVEL tworzymy spersonalizowane profile, w których przechowujemy dane o numerach programów lojalnościowych firm oraz podróżnych. Znajdują się w nich, m.in. informacje dot. ulubionych posiłków, preferowanych miejsc oraz numerów kontaktowych wykorzystywanych w razie nieprzewidzianych okoliczności.

  • Podczas dokonywania rezerwacji dane są automatycznie przekazywane, np. do systemu linii lotniczych, dzięki czemu przewoźnik otrzymuje komplet konkretnych wytycznych.

  • Na życzenie naszych Klientów dokonujemy zakupu lub rezerwacji dodatkowych usług, a w razie potrzeby na wystawionych fakturach uwzględniamy dodatkowe informacje, takie jak nr MPK kontrahentów, czy nr delegacji.


DEDYKOWANI OPIEKUNOWIE VIP’ÓW

Wszystkie obowiązki w zakresie obsługi klientów VIP przejmują dedykowani opiekunowie Why Not TRAVEL, którzy spełniają dodatkowe życzenia oraz osobiście dbają o każdy szczegół realizacji wytycznych zawartych w rozbudowanym profilu osobowym.


PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

Numery indywidualnych oraz korporacyjnych programów lojalnościowych, takich jak Miles & More, uprawniające do dodatkowych usług, czy zakupu bezpłatnych biletów, są także uwzględniane w profilach Klientów, a tym samym automatycznie wprowadzane do dokonywanych rezerwacji.


BEZPIECZEŃSTWO WRAŻLIWYCH DANYCH

Aby zapewnić naszym Klientom nowoczesną ochronę danych osobowych oraz pełne bezpieczeństwo powierzonych nam informacji, korzystamy z zaawansowanych rozwiązań technologicznych i kierujemy się najwyższymi zasadami odpowiedzialności biznesowej.


POZOSTAJEMY DO DYSPOZYCJI 24/7

Why Not TRAVEL umożliwia korzystanie z bezpłatnego serwisu alarmowego, czynnego 24 h na dobę, dzięki czemu wszyscy nasi Klienci mogą zgłaszać dodatkowe informacje o każdej porze.


APLIKACJA TRIPCASE

Wszystkim naszym Klientom udostępniamy nowoczesną aplikację na smartfony, dzięki której na bieżąco otrzymują oni spersonalizowane informacje o ewentualnych zmianach w programie podróży.

Dzięki aplikacji Tripcase Klienci mogą ponadto samodzielnie planować i zarządzać swoją podróżą, np. wybierając konkretny hotel.

 

Serdecznie zapraszamy do kontaktu i współpracy – wyczerpująco odpowiemy na każde pytanie i możliwie szybko przygotujemy ofertę w oparciu o wszystkie indywidualne sugestie.

 

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

ZESPÓŁ WHY NOT TRAVEL