Raportowanie

SKUTECZNY MONITORING WYDATKÓW

 

Zarządzanie budżetem podróży służbowych to jeden z najważniejszych elementów polityki podróży w każdej firmie, który współdecyduje o przejrzystości obowiązujących zasad. Why Not TRAVEL, poprzez dostarczanie szczegółowych raportów, umożliwia szybki i łatwy controlling, wprowadzenie większej dyscypliny finansowej, optymalizację wydatków oraz wybór najkorzystniejszych usług turystycznych.


ZAAWANSOWANE ANALIZY POTRZEB

Dokonywanie rezerwacji, a następnie przygotowanie szczegółowych raportów poprzedza wnikliwa analiza potrzeb i możliwości rezerwacyjnych dokonywana przez doświadczonych specjalistów Why Not TRAVEL, posługujących się najnowocześniejszymi narzędziami IT.

  • Dzięki precyzyjnym analizom uzyskujemy informacje na temat na przykład cen i dostępności biletów lotniczych, hoteli oraz wielu innych usług turystycznych, aby zapewnić naszym Klientom oszczędności oraz największą elastyczność w zakresie możliwości dokonywania zmian lub zwrotów.

  • Skuteczna analiza połączona z doradztwem gwarantują wymierne korzyści, które następnie znajdują odzwierciedlenie w szczegółowych raportach; pozwalają one naszym Klientom podejmować najlepsze decyzje biznesowe dotyczące planowania podróży służbowych.


UNIKALNY SYSTEM WHY NOT TRAVEL

Dzięki środkom pozyskanym z funduszy europejskich, Why Not TRAVEL stworzył nowoczesny i funkcjonalny program raportowania i fakturowania xTur.

Dzięki niemal nieograniczonym możliwościom konfiguracji oferujemy naszym Klientom szczegółowe oraz w pełni indywidualne zestawienia, które pozwalają skutecznie zarządzać budżetem podróży służbowych.


CZĘSTOTLIWOŚĆ I PERSONALIZACJA RAPORTÓW

  • Raporty generujemy w cyklach miesięcznych, kwartalnych lub ujęciu rocznym – zawsze w zależności od indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

  • Tworzymy personalizowane raporty idealnie dostosowane do konkretnych preferencji biznesowych. Na życzenie wzbogacamy standardowe wykazy o dodatkowe kategorie, informacje oraz dane, które zapewniają zaawansowany monitoring oraz usprawniają pracę na poziomie operacyjnym.

  • Raporty elektroniczne dostarczane są w formie przejrzystych zestawień (pliki PDF lub Excel) lub profesjonalnej prezentacji PPT przez dedykowanych opiekunów Why Not TRAVEL.

  • Wszystkie informacje są zabezpieczone zgodnie z najwyższymi standardami ochrony wrażliwych danych.


RAPORTY OSZCZĘDNOŚCIOWE

W ramach naszych usług generujemy ponadto specjalne raporty, które uwzględniają wykaz uzyskanych oszczędności związanych z dokonywaniem rezerwacji hotelowych, zakupem biletów lotniczych, kolejowych oraz korzystaniem z usług Rent-a-car.


Zachęcamy także do bezpośredniego kontaktu i współpracy – wyczerpująco odpowiemy na każde pytanie dotyczące generowania raportów, optymalizacji budżetu podróży służbowych oraz oferty Why Not TRAVEL.

 

RAZEM MOŻEMY WIECEJ

ZESPÓŁ WHY NOT TRAVEL

Rzetelna firma