Formy płatności

PROSTE | WYGODNE | ELASTYCZNE

Przepływ środków finansowych to ważna kwestia, która współdecyduje o poziomie bezpieczeństwa transakcji, jakości usług oraz wygodzie współpracy. Właśnie dlatego Why Not TRAVEL proponuje wiele nowoczesnych rozwiązań w zakresie gotówkowych i bezgotówkowych form płatności, które umożliwiają naszym Klientom optymalny wybór dostosowany do indywidualnych preferencji.

Oto szczegóły:

FAKTURY BIEŻĄCE LUB ZBIORCZE

Proponujemy następujące rodzaje fakturowania:

  • pojedyncze faktury wystawiane na bieżąco;

  • osobna faktura do każdej zrealizowanej transakcji lub faktura zbiorcza uwzględniająca wszystkie rodzaje zrealizowanych transakcji (osobno: bilety lotnicze, bilety kolejowe, rezerwacje hotelowe, wynajem samochodów) - wystawiana zawsze pod koniec ustalonego cyklu rozliczeniowego;

  • fakturowanie na bieżąco oraz fakturowanie zbiorcze mogą występować równolegle w zależności od typu zamawianych usług i zgodnie z warunkami zawartej umowy;

  • dzięki nowemu systemowi xTur wystawiamy także spersonalizowane faktury VAT – zgodnie z wytycznymi naszych Klientów;

  • na życzenie wystawiamy faktury w formie tradycyjnej (papierowej) i/lub elektronicznej;

  • terminy płatności zawsze ustalane są indywidualnie.


REKOMENDACJE WHY NOT TRAVEL

WYDŁUŻENIE PŁATNOŚCI NAWET DO 59 DNI

Jako nowoczesne i bezpieczne formy płatności Why Not TRAVEL rekomenduje dwa funkcjonalne rozwiązania: Business Travel Account American Express lub Diners Club Travel Account, czyli rachunki dedykowane do regulowania płatności za bilety lotnicze.

Proponowane formy płatności umożliwiają wydłużenie płatności nawet do 59 dni oraz zapewniają dodatkowe korzyści, m.in. ubezpieczenie podczas podróży.

Dodatkową zaletą rekomendowanych przez naszą firmę rozwiązań jest gwarancja przejrzystości wydatków oraz zgodności zestawień generowanych przez emitentów oraz Why Not TRAVEL.


PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ

  • Płatność może zostać zrealizowana w kasie Why Not TRAVEL; gotówka może być także przekazana bezpośrednio kurierowi w momencie dostarczenia dokumentów.

  • Transakcje realizujemy z PLN oraz EURO – zgodnie z preferencjami naszych Klientów.


PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ

Akceptujemy wszystkie powszechnie używane i uznane na rynku karty kredytowe, w tym, m.in. VISA, AMERICAN EXPRESS, DINERS CLUB oraz MASTER CARD.

Aby usprawnić proces płatności kartą kredytową istnieje możliwość upoważnienia Why Not TRAVEL do obciążania kart kredytowych bez podpisu jej posiadacza (zamiast podpisu potwierdzeniem obciążenia jest informacja SOF, tj. Signature on Files).

Dzięki takiemu rozwiązaniu:

  • czas transakcji jest znacznie krótszy;

  • eliminuje się potrzebę każdorazowej akceptacji przez posiadacza karty;

  • każda transakcja jest bezpieczna i zwiększa płynność współpracy.


PŁATNOŚĆ Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI

Odroczone terminy płatności to wygodna forma rozliczeń, którą Why Not TRAVEL każdorazowo ustala indywidualnie ze swoimi Klientami, zapewniając tym samym elastyczny wymiar współpracy.


Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu uzgodnienia warunków współpracy oraz ustalenia najwygodniejszych dla Państwa form dokonywania płatności.

Nasi specjaliści przedstawią najkorzystniejsze rozwiązania oraz szczegółowo odpowiedzą na każde pytanie.

 

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

ZESPÓŁ WHY NOT TRAVEL