Specjalista ds. Obsługi Klientów - praktyka

16-10-2017

Grupa Why Not TRAVEL specjalizująca się w kompleksowej obsłudze wyjazdów służbowych (bilety lotnicze, hotele, wynajem samochodów, bilety kolejowe, autokarowe, pośrednictwo wizowe) poszukuje praktykanta do Działu Rezerwacji Hotelowych na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klientów.

 

Obowiązki na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta:

 

  • Odbieranie telefonów i obsługa klientów
  • Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników firmy
  • Analiza sporządzanych rezerwacji hotelowych w systemie rezerwacyjnym
  • Nawiązywanie kontaktów z hotelami na całym świecie
  • Porządkowanie dokumentacji rezerwacyjno-rozliczeniowej z hotelami

 

Oferujemy:

  • Szkolenie z  obsługi programów rezerwacyjnych i fakturującego
  • Udział w rozwoju firmy
  • Możliwość pracy z klientami zagranicznymi
  • Przyjazną i swobodną atmosferę w pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w grupie doświadczonych profesjonalistów

 

Wymagania:

  • komunikatywność;
  • łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2; pozwalająca na swobodną korespondencję mailową w języku angielskim);
  • znajomość pakietu Office i obsługi urządzeń biurowych;
  • elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu.



CV prosimy wysyłać na adres kariera@whynottravel.pl z dopiskiem „Staż/praktyka”.

Na dole CV proszę umieścić dopisek:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

Powrót do listy aktualności